Your email address or username is blacklisted?

Försökte skapa ett konto men fick till svar att "Your email address or username is blacklisted.". Vad kan detta bero på? Inget konstig med vare sig mitt användarnamn eller mailadress (förutom att jag har en egen privat domän)...

Kommentarer

  • Hej Robert,
    Vi har varit tvungna att spärra en del domäner och namnkombinationer eftersom det utnyttjades för spam-konton.
    Vi håller på och ser över den filtreringen/blacklistningen så att inte vanliga användare ska drabbas.
    Vilket användarnamn och vilken e-post var det som du försökte med? Du kan maila informationen till daniel.torbacka@trafiklab.se ifall du inte vill posta det här.

    Mvh Dick

    Team Trafiklab