Weight i Stolptidtabeller 2?

Det vore bra om weight också kunde vara med i Stops-arrayen i Stolptidtabeller 2

Kommentarer

  • Halloj Nick!

    Är weight ett fält som skickas med i svaret hos ett annat API? Annars undrar jag vad du menar med begreppet weight i sammanhanget.

    // Kevin
    Team Trafiklab
  • Hallå Kevin,
    Det står weigth men jag antar att det är ett typo:
    http://trafiklab.se/api/resrobot-reseplanerare/narliggande-hallplatser
  • Jag tror också att det är felskrivet, ändrade det till "weight".
    Tack för förslaget, nu förstår jag vad du menar. Vi noterar det för möjliga framtida förbättringar!

    // Kevin
    Team Trafiklab
  • Hejsan, tänkte bara instämma i förslaget. Det blir ju så många stationer i svaret så det vore bra att kunna framhäva de som är viktigare.