Västtrafik GTFS-RT

Vad är anledningen till att ni inte har GTFS-RT för Västtrafik? Ni har ju realtidsinformation för Västtrafik i ResRobot - Stolptidtabeller 2 så det borde vara lätt att fixa GTFS-RT för Västtrafik.

Kommentarer

  • Hej Markus,
    Kul att du intresserat dig för GTFS-RT. På grund av att vi har en helt ny infrastruktur bakom GTFS-RT kan vi inte nyttja samma dataförsörjningsmetoder som vi har för ResRobots API:er. Vi jobbar tätt ihop med Västtrafik för att få ut GTFS-RT så snart vi kan.

    Hälsningar
    Kenneth
    Team Trafiklab