Väntar på uppgradering av API-nyckel

Hej,
Nu är det rätt länge sedan jag ansökte om uppgradering. Vad händer? Hur lång tid får man räkna med att det tar?

Kommentarer

  • Hej Joakim!

    Förlåt att det tog sån lång tid. Det tog lite tid för oss att få bekräftelse att vi kan uppgradera din nickel. Vi fick bekräftelse idag, så jag gick in och uppgraderade projektet nu! Tiden som krävs för godkänn beror huvudsakligen på API:et, men också påverkas lite av projektet, nivå som man vill uppgradera till, ... . I denna fall var det API:et som tog lite längre tid.

    Hälsningar,
    Bert
    Bert på Trafiklab
  • Tack och bock!