UL Feed_info

Hej!

När jag laddar ner UL:zip från https://gtfs-pp.samtrafiken.se/ul/
 och jämför med feed_info.txt från samma site så är feed_info från UL.Zip nyare än feed_info från siten.

Så ska det väl inte vara ? feed_info ska väl vara nyare så att man kan kontrollera den och slippa ladda ner hela UL.zip varje gång!?

Kommentarer

  • Hej Ulf,
    Tack för felrapporten! Givetvis ska det inte vara så! feed_info.txt ska matcha både i zippen och från siten,

    Vi har gjort en bugfix på detta, så den långsiktiga lösningen kickar in i natt.

    Vi kommer även göra en manuell justering av dagens filer.

    Hälsningar
    Kenneth
    Team Trafiklab