Typsnitten på hemsidan

Hej, upptäckte just Trafiklab, intressant projekt! Tänkte bara dela med mig om att jag inte kände mig bekväm på hemsidan eftersom typsnitten för rubrikerna är hemsk att titta på (jobbig att läsa). Ändra den så blir det mycket skönare att bläddra bland projekten och utforska sidan = man stannar kvar. Mvh Andreas

Kommentarer

  • Hej Andreas!

    Håller med dig och vi jobbar på en ny design av hemsidan. Det kommer mer information om det inom kort, men hoppas att vi kan släppa denna under oktober. Då kommer vi förändra detta. Tack för att du hörde av dig!

    Elias