Tvärbanan vill inte vara med!

Hej! Sedan i måndags kanske påstår Res i Sthlm att tvärbanehållplatserna inte trafikeras "av det de färdmedelsslag du valt". Mycket irriterande!

Däremot funkar realtidsinfo.

Kommentarer

  • Hej Malin!

    Res i Stockholm är en app som inte går via Trafiklab för att få tillgång till sin data.
    Så Trafiklab kan tyvärr inte hjälpa till.

    //Åke

  • Konstigt. Det var hit jag skickades när jag gick via App Store.

  • Det står Tyvärr fel i App Store.
    //Åke