Triplet appen saknas i appstore för iPhone, finns för iPad, varför??

Triplet appen saknas i appstore för iPhone, finns för iPad, varför??

Kommentarer

  • Hej
    Det är utgivaren som bestämmer var apparna skall vara tillgängliga
    Ber dig kontakta https://www.tripit.com

    Mvh Pia
    Team Trafiklab
  • Hej,
    Jag ställer frågan igen: vart kan man hitta Triplet-appen om inte på appstore? Har använt denna app i flera år och rekommenderar den gärna till nyinflyttade vänner. Att bli hänvisad till en amerikansk app/leverantör känns lite snopet. Vet ingen av er vart man kan få tag på appen längre?Är projektet nedlagt?

    Vänliga hälsningar,
  • Hej Linneth,

    Jag kan själv hitta appen i Google Play Store, men lyckas inte på enkelt sätt (sökning i egen iPhone samt att Googla) hitta den på Apples App Store. https://play.google.com/store/apps/details?id=se.freyhall.triplet

    På google-sidan ser jag att den inte uppdaterats sedan 2018, så det finns en risk att utvecklaren valt att lägga ner projektet. Jag rekommenderar dig att kontakta dem på triplet@freyhall.se som utvecklarna angivit som kontaktuppgift här på Trafiklab.

    Gällande den Amerikanska appen min kollega Pia länkade till låter hon hälsa att hon helt enkelt läste fel i somras, och ber om ursäkt för förvirringen! Trafiklab har dock fortsatt ingen kontroll över var utvecklarna av de applikationerna som publiceras via våra API:er publiceras.

    Återkom gärna om du har fler funderingar, vi svarar här så fort vi kan under kontorstid vardagar!

    Med vänlig hälsning
    Jerry