Trip som saknar hållplatser i GTFS

Hej,

Den trip som har id 80369966 (mot Fjärdlång brygga) stannar enligt stop_times.txt inte vid några hållplatser över huvud taget, vilket jag tycker är en smula konstigt.
Jag laddade ner GTFS-filerna klockan 15 idag.

Mvh
Mårten

Kommentarer

  • Hej!

    Har du möjlighet att ge lite mer detaljer såsom avgångstid från starthållplats (vilken?), period och veckodag på avgången 80369966 så ska jag be några kollegor att titta närmare på detta.

    /Martin

    Team Trafiklab
  • Vad jag förstår så går den varje lördag i sommar. Den har som sagt ingen starthållplats, och därmed ingen avgångstid.