Traininfo ger inte mer än 50 poster

Jag får aldrig ut fler än 50 poster trots att jag satt maxItems till 500 och maxHours till 24. Är det en bugg eller har det att göra med vilken nivå jag har (alltså guld/brons/silver)?

Kommentarer

  • Hej!

    Det kan vara så att det inte finns fler än 50 poster att hämta ut (på 24 timmar) för den station du valt vilket gör att väljer du 500 så hämtas max antal vilket är 50.

    /Martin

    Team Trafiklab