Trafikverkets Öppna Api vs Nykvarn

Hej,

Jag försöker ansluta och hämta trafik som avgår från station Nykvarn.
Jag lyckas inte få någon träff på att skriva Nykvarn, men använder jag samma app och skriver Malmö C så fungerar det.
Vad kan vara fel? Är api namnet för Nykvarn något annat?

Kommentarer

  • Hej Jonas,

    Jag har precis testat att göra ett anrop och söka på annonserade tåg där LocationSignature är Nkv (för Nykvarn). Jag får en träff.

    Location signature får du om du söker på stationer där AdvertisedLocationName är Nykvarn.

    MVH,
    Vojislav
    Team Trafiklab