Tidtabell T20?

Hej,
Tänkte höra när ni tror att tidtabellen för T20 kommer att vara inläst så att våra kunder kan använda reseplaneraren för datum efter 13 december 2019.
Magnus Löfberg
Arlanda Express

Kommentarer

  • Hej,
    Nu är det november och tidtabellen är fortfarande inte inläst.
    Förra året kom den in den 18 oktober, även detta sent tycker jag.
    Har ni prognos för när detta kan vara fixat?
    /Magnus

  • Hej Magnus, jag skickar frågan vidare till vårt Trafikdata-team och återkommer till dig. De brukar veta varför den inte är inläst!

    Hälsningar,
  • Hej igen Magnus,

    Svaret från Trafikdata-teamet lyder i korthet att prognosen för när det kan vara fixat är under nästa vecka. Anledningen till att det inte kommit är att Samtrafiken fått in för lite data från för få kollektivtrafikmyndigheter för att läsa in den nya.

    Trafikdata-teamet ligger på för att datat ska komma så snabbt som möjligt! Ledsen att jag inte kan ge dig ett mer utförligt svar än så Magnus.

    Hälsningar,
  • Hej,
    Tack för info.
    Trevlig helg.
    /Magnus
  • Hej igen Magnus,

    Vi har fortfarande inte fått in all information från kollektivtrafikmyndigheterna, men tillräckligt mycket för att med morgondagens uppdatering kunna förlänga sökperioden till 14 juni 2020.

    Imorgon kan du alltså räkna med att era kunder kan använda reseplaneraren.

    Tack för ditt tålamod.
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.