Tidtabell efter 9 december

Hej, här kommer samma fråga som förra året. När kommer tidtabellen grå och med 10 december att vara tillgänglig. Vi har börjat få en hel Self råformat från våra kunder. Magnus Löfberg, Arlanda Express

Kommentarer

  • Hej Magnus,
    Svaret jag fått idag är att det som tidigast kommer i slutet av oktober.

    Jag är inte helt säker på vad du menar med "Self råformat från våra kunder". Kan du utveckla det?

    Hälsningar
    Kenneth, Trafiklab
    Team Trafiklab
  • Får frågor skulle det stå
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.