Stoppoints saknas

Hej, jag har hittat ett mindre fel (det påverkar 36 hållplatser enligt min undersökning) i SL hållplatser och linjer. Ett antal hållplatser som definieras i sites.csv refererar till stopAreaNumbers som inte är definierade i stoppoints.csv. Ett exempel på en sådan hållplats är Scandic Hotel med site-ID 5330.

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för informationen. De personer på SL som jobbar mot Trafiklab är på semester. Vi tar upp detta för diskussion med dem när de är tillbaka.

    /Martin

    Team Trafiklab
  • Hej!

    Jag har felrapporterat detta som en brist i datat och hopas att det är enkelt åtgärdat.

    Tack för hjälpen!
    //Sofia Eriksson