StatusCode:1002, Message: problem with request: Key is invalid

Hej!

När jag försöker hämta JSON för SL Störningsinformation 2 returnerar API'et

{"StatusCode":1002,"Message":"problem with request: Key is invalid"}

Har finkammat forumet efter något att gå på och det jag hittat är att detta problemet ska vara löst Januari 2015, ett tag sedan alltså.

Har skapat olika projekt och testat fler olika nycklar (som jag sedan tagit bort), men jag får exakt samma resultat.

Vad kan detta bero på och hur fixar jag det?

Allt gott,
Konstantin