Statistik ang. SL avvikelser

Hej,

Tack för att ni håller statistiker säkert som är den viktigaste saken i detta decennium.
Jag vill gärna hastatistiken om SLs dagliga avvikelser under senaste 18 månader. Det skulle vara hjälpsamt om kan få dem i en PDF fil.
Tack på förhand.

Kommentarer

  • Hej Nava,

    Det finns statistik avseende avvikelser på webbplatsen http://mrapport.sl.se.

    Mvh
    Erik B.
  • Hej Erik,

    Tack för länken.
    Men tyvärr var det inte exakt det jag ville ha.
    Jag vill veta om dagliga avvikelser med exakt tid informationer.
    Om ni har statistiken på varje månad som överallt tror jag att de måste ha kommit
    från dagliga statistiken.
    Skulle ni kunna dela det med mig?
    Tack på förhand.

    Mvh,
    Nava