Spara i databas

Hej!

Dum fråga men får man spara SL Hållplatser och Linjer 2 i databas eller måste man cacha det i t.ex. arbetsminnet. Lite osäker på begreppen och vad som gäller.
Tycker det är enklare att lagra i databas o skriva över/om än att spara i arbetsminnet.
/Jonas

Kommentarer

  • Hej Jonas,
    Du får spara informationen på valfritt sätt. Tänk bara på att informationen uppdateras en gång per dygn.

    /Sabina