SL Reseplanerare Realtid

Hej,

i vissa fall verkar det som att prognosen / realtiden inte blir helt korrekt.

Se exempel från sl.se, samma fel via API:et. Enligt prognosen ankommer / avgår bussen från Mariebergsgatan samtidigt som den ankommer / avgår från Fridhemsplan?

Bifogad fil:

Kommentarer

  • Hej!

    Det ser ut som att vi har ett problem med ankomstprognoser. Vi felanmäler detta så får leverantören felsöka.

    Tack!