SL Reseplanerare 3.1, Element Error

Gör man en sökning på resa med Reseplanerare 3.1, och sökningen returnerar ett tomt resultat (i.e. det finns inga resor) så får man inte längre textsträngen i Element error som som säger: "Hittade inga resor".

Kommentarer

  • Hej Johan,
    Så borde det inte vara. Jag kopplar in SL i denna fråga.

    Hälsningar
    Kenneth
    Team Trafiklab
  • Hej,
    Detta kommer åtgärdas i nästa release av systemet - förmodligen under april.

    /Sabina