[SL Reseplanerare 3] Sökning efter tidigare eller senare resor: srcB vs scrB

Hej, i dokumentationen till SL Reseplanerare 3 angående sökning efter tidigare eller senare resor nämns det både scrB or srcB (scrF och srcF). Som jag ser från XML-output är det scrB och scrF som gäller, men gärna klargöra detta i dokumentationen.

Kommentarer

  • Hej Thomas,
    Tack för feedbacken! Dokumentationen är nu uppdaterad med den korrekta benämningen scrB och scrF

    Hälsningar
    Kenneth
    Team Trafiklab