SL Realtidsinformation 4 (4001)

Hej!

Snabb fråga, bara. Har inte haft några som helst problem med SL Realtidsinformation 4 tidigare, men dom senaste två dagarna möts jag av felkod 4001 SiteId måste gå att konvertera till heltal. vid ungefär vartannat, vart tredje anrop. Förstår inte riktigt vad det innebär, då jag inte ändrar "SiteId" mellan anropen, utan det är alltid samma.

Gör jag något självklart misstag? Har satt SiteId som en variabel, 9669.

Vänligen,

Kommentarer

  • Hej Sami

    Sker detta fortfarande eller har du hittat en lösning på problemet? Vi håller på gräver i vad detta kan bero på men det är rätt svårt att felsöka detta problem.

    Kan du använda pastebin för att visa oss en hur felet uppstår?

    Mvh
    Daniel
    Team Trafiklab