SL Realtidsinformation 3 driftstörningar

Hej, vad är det som händer med realtidsinformations-APIet? Det svajar väldigt mycket, ibland fungerar det ibland inte.

Kommentarer

  • Upplever samma problem. Får ibland (mer ofta för vissa hållplatser (tex. siteid 1352)) följande felkod och felmeddelande:

    Could not retrive information for buses, trains or trams.

  • Hej,
    det är skyltstyrningssystemet som verkar ha problem, felanmält.

    /Sabina

  • Tack för svar!