SL Platsuppslag ignorerar parametrar

Anropet till GET /api2/typeahead.json?key=<KEY>&searchstring=slussen&stationsonly=true&maxresults=3

returnerar 50 resultat och både av typen 'Station' och 'Address'. Parametrarna för StationsOnly och MaxResults ignoreras helt. Har något ändrats som inte framgår i dokumentationen?

Kommentarer

  • Hej,
    Det här är ett fel som kommer att åtgärdas i nästa release som är planerad att implementeras i september.

    /Sabina