sl närliggande hållplatser 2 - 1008 proxy error?

Hej, jag undersöker era tjänster och api'er litegranna. Börjar med att försöka få ovanstående att fungera, med följande anrop får jag dock felmeddelande:
api.sl.se/api2/nearbystopsv2.json?key=<DIN NYCKEL>&originCoordLat=59.332895& originCoordLong=18.069486

Det kan vara så att long och lat ska bytas mot varandra, jag klickade någonstans i sthlm på en karta. Jag får följande felmeddelande:
{
"StatusCode": 1008,
"Message": "Proxy error"
}

Input?

Kommentarer

  • Hej Mathias!

    Det ser ut som det finns en mellanslag mellan '&' och 'originCoordLong'. Din sökning funkar för mig när jag tar bort denna mellanslag. Kan du testa det?

    Mvh,
    Bert
    Team Trafiklab
  • *piip*

    Tack 😀