SL Hållplatser och Linjer

Jag kopplat just nu ihop Site och StopPoints för att kunna översätta idn fram och tillbaka, men får inte ihop det helt.

Just nu kopplar jag med StopAreaNumber som finns i både Site och StopPoint. Däremot innehåller svaret från Site StopAreaNumber som inte finns i svaret från StopPoint och svaret från StopPoint innehåller StopAreaNumber som inte finns i Site.

Är detta ett fel eller är det jag som missar något?

Kommentarer

  • Hej Johan,
    vi håller på att kolla på detta. Återkommer.

    /Sabina