SL API, Problem med Solna station

Hej en sökning på Solna station med SL Platsuppslag ger svaret "Solna station västra" med ID 3559, tidigare enbart Solna station. En fråga med detta ID mot SL Reseplanerare 3 ger inga svar.

Exempel:

http://api.sl.se/api2/TravelplannerV3/trip.json?key=KEY&originId=9192&destId=3559&searchForArrival=0

Enligt rapporter från användare började detta problem under tisdagen.

Kommentarer

  • Hej Johan,
    Tack för felrapporten, vi undersöker problemet med SL.

    Hälsningar
    Kenneth
    Team Trafiklab
  • Hej!

    Nu fungerar det att söka även på Solna station.
  • Vad bra, tack för uppdatering!