skapa konto

hej

jag försökte skapa ett konto i förmiddags och det stod då att jag skulle få ett meddelande på mailen, men det har inte kommit något. det brukar gå fort i vanliga fall, har min registrering hamnat i spamfiltret?

/hampus

Kommentarer

  • Hej Hampus
    Kan inte hitta dig i vårat system, kan du försöka att rigistrear dig igen?

    mvh Pia
    Team Trafiklab
  • hej!
    när jag försöker igen så står det att både användarnamnet och emailadressen är upptagna, det var de inte när jag gjorde det första gången.

    /h
  • Hej Hampus
    Hör av dig om du inte får något aktiveringsmail

    Mvh Pia
    Team Trafiklab