SiteIDs som börjar med 100

Hej,

Jag upptäckte i svaret från SL Hållplatser och Linjer 2 att det finns sites som ser ut som t.ex så här:

{
"SiteId": "1009420",
"SiteName": "Saltsjöbadens station",
"StopAreaNumber": "40159",
"LastModifiedUtcDateTime": "2012-03-26 23:55:32.900",
"ExistsFromDate": "2012-06-23 00:00:00.000"
}

men när jag försökar att använder en sån siteid med resplaneraren, så fungerar det inte...
Kan vi förklarar det? Är det kanske en intern id?

Tack så mycket!
Matthias

Kommentarer

  • Hej,
    Jag har inte sett det tidigare.
    Prefixet "100" läggs på ibland, men det är fortfarande SiteId. Du måste nog införa en kontroll när du använder SiteId för att filtrera bort "100" då antal tecken är 7 eftersom det finns riktiga SiteId som börjar på "100", ex Blekholmsterrassen, SiteId=1006.

    Erik B
  • Tack för svaret!