SiteId extId

Hej,

När man söker i det man får ut från api:t vad det gäller site så får man en lång lista och där finns en post med SiteNamn: Sunbybergs centrum med SiteId:1009325. Detta SiteId går inte att använda när man anropar Reseplaneraren 3.1. Det som däremot finns är Sunbyberg med SiteID: 9325
Är tanken att 100 är ett prefix och det är 9325 som ska användas?

Det fins även fler SiteId som inte ger svar
"SiteId": "2009325","SiteName": "Sundbybergs station"
och
"SiteId": "3009325","SiteName": "Sundbybergs torg"

Sedan finns det någon dokumentation kring akronymer för originExtId och destExtId?

Och som sist: I svart finns taggen extId="400101232 " som inte heller går att använda som originExtId eller destExtId så vad är det för värde?

Kommentarer

  • Hej Per,
    Vilket API gäller din fråga?

    Hälsningar
    Kenneth
    Team Trafiklab