ServiceAlerts GTFS regional SL

Dessa ej formatterade meddelandena dyker upp som description ibland i GTFS Regional ServiceAlerts för SL

"G\303\245r endast till %TILL H\303\205LLPLATS+1% pga %ORSAK%."
%ORSAK%

Kommentarer

  • Hej Magnus!

    De här meddelanden kommer rakt från operatorerna, i denna fall SL. Troligen är det en små bugg i deras system, eftersom man också ser sån meddelande på digital skyltning på perongen. Det kan vi tyvärr inte fixa, men vi felanmäla detta hos de.

    Hälsningar,
    Bert
    Bert på Trafiklab