Saknas screenshots och länkar till API:er på min projektsida

Hej! Projektsidan http://www.trafiklab.se/projekt/nar-kommer-bussen har inte sina screenshots längre och dom api:er som används finns inte listade längre. Har jag gjort nåt fel eller jobbar ni på det?

Tack på förhand
Mvh
Cristian

Kommentarer

  • Hej Christian!
    Tack för feedbacken! Jag skickar vidare detta till webbansvariga!

    / Lars

  • Hej Christian!

    Det var en bugg med projekt som bara hade ett API eller ett screenshot så visades dessa inte ut. Det är åtgärdat nu. Tack för rapporten!

    /Per, @kollegorna

  • Hej Per!

    tack för snabbt svar och för den snabba bugfixen.

    Mvh,
    Cristian