Saknar tåg

Hej!

Tack för ett bra API men jag saknar en hel del avgångar från Nässjö C när jag frågar efter avgångar på denna stationen. Istället får jag något som ser ut som det avgående tågets ankomst från föregående station.
Detta gäller Västtrafik, Krösatågen bland annat.

MVH

Sven

Kommentarer

  • Ja, detta gäller för samtliga stationer. Avgångar verkar inte alls fungera som det ska tyvärr...

  • Hej!

    Vi har nu troligtvis identifierat den bugg som leder till detta problem och kommer att produktionssätta en rättning så snart som möjligt. Stort tack för att ni hörde av er och uppmärksammade oss på detta problem.

    God jul!
    Elias