Resrobot stolptidtabeller ger inte realtidsinfo för tunnelbanan

Resrobot stolptidtabeller säger sig ge realtidsinformation för SL-trafiken, men det saknas för tunnelbaneavgångarna. Det vore prima om det kunde införas, det är smidigt med ett API för all trafik, och SL's tunnelbanerealtids-API är ju rätt kass.

Kommentarer

  • Hej Alvin!
    Det stämmer att vi inte har tunnelbanan med. Jag ska uppdatera detta i dokumentationen. Tack!
    Tyvärr kan vi inte lägga till någon bättre realtid i dagsläget. Anledningen till detta är att Resrobots API:er är beroende av vad vart länstrafikbolag kan leverera. SL kan idag inte leverera något mer än vad som erbjuds till alla här på Trafiklab, vilket är för bristfälligt för att lägga in i Resrobots API.