Resrobot Stolptidtabeller 2 - Hämta avgångar inom x minuter

Hej,

Jag saknar en funktion i det nya avgångs-API:et. Jag tycker det skulle vara smidigt om det gick att säga att man vill hämta alla avgångar den närmaste halvtimmen, till exempel. Det är bra att det går att säga hur många avgångar man vill få som svar, och det gör det möjligt att göra det jag vill göra genom att helt enkelt hämta många avgångar och sedan slänga bort dem som inte faller inom det önskade intervallet, men det vore mer effektivt om man kunde få bara avgångarna inom ett visst intervall.

Kommentarer

  • Hej Mårten,

    Tyvärr, är inte din förslagna parameter supportad i nuvarande API anrop.
    Vi tar med oss din synpunkt vidare för framtida utvidgningar av APIet.

    Med vänlig hälsning, Åke

    Team Trafiklab