Resrobot reseplanerare, koordinater istället för id

Hur ser en anrops-URL för resrobots reseplanerare ut om man vill använda koordinater istället för id för origin och destination?

Kommentarer

  • Hej James
    Nedan har du exempel länk på hur en URL med koordinater ser ut. Har även uppdaterat dokumentationen med exemplet.

    https://api.resrobot.se/v2/trip?key=<API-key>&originCoordLat=59.293611&originCoordLong=18.083056&destCoordLat=59.330150&destCoordLong=18.056618&format=xml

    Mvh Pia
    Team Trafiklab