ResRobot för Iphone

Hej.
Har appen resrobot men i min iphone så får jag felmeddelande att appen inte längre är tillgänglig

Kommentarer

  • Hej Kerstin
    Resrobot appen har tagits ur funktion, ett beslut som inte har varit helt enkelt att ta. Efter övervägande kom vi emellertid fram till att den responsiva webben är en bättre lösning rent tekniskt framöver.

    Resrobotwebben är lättare att hålla aktuell, medan en ny version av appen skulle bli en för stor kostnad. Samtrafiken har egentligen inte i uppdrag skapa tjänster direkt mot resenärer, utan vi samordnar trafikdata åt våra partnerföretag, vilka i sin tur skapar reseplanerar- och biljettverktyg åt sina resenärer.

    Du hittar den responsiva sidan på:

    https://reseplanerare.resrobot.se/

    Mvh Pia
    Team Trafiklab