Resplanerare V3 - Ersättningsbussar

Hej.

När jag söker med V2 mellan Sundbyberg och Alvik, så får jag t.ex.:
"name": "Ersättningsbuss 22A","type": "BUS","dir": "Alvik","line": "22A",
som del av svaret, men med den nya V3 får jag bara:
"Product": {"name": "BUSS  948","num": "44257","line": "948","catOut": "BUS     ","catIn": "BUS","catCode": "3","catOutS": "BUS","catOutL": "BUSS ","operatorCode": "SL","operator": "Storstockholms Lokaltrafik","admin": "100948"}

och det hjälper inte så mycket. nu vet jag bara att det är Buss 948 som hjälper inte mig när jag resar eftersom på bussen står ju 22A. Och om när jag kollar upp 948 i SL Hållplatser och Linjer 2 så hittar jag bara
{ "LineNumber": "948", "LineDesignation": "22", "DefaultTransportMode": "Ersättningsbuss", "DefaultTransportModeCode": "BUS", "LastModifiedUtcDateTime": "2017-03-17 00:00:00.000", "ExistsFromDate": "2017-03-17 00:00:00.000"}
och även här saknas "A" i LineDesignation...

Kommentarer

  • Samma problemet har man också mellan Slussen och Saltsjöbaden...
  • Hej Matthias,
    Det här ska vara åtgärdat nu.
    /Sabina