Reseplanerare 3: Saknar routeIdx

Jag saknar Origin.routeIdx och Destination.routeIdx som finns med i Reseplanerare 2.
Det under lättar om man använder Journey detail frågan för att hämta stationer och bara vill visa mellanliggande stationer.

Kan ni lägga till det i Reseplanerare 3?

/Anders

Kommentarer

  • Hej Johan,

    För mellanliggande hållplatser på ett resesök är det enklare att ange passlist=1 i din request, då kommer de med i svaret till trip-tjänsten.

    Mvh,
    /Martin