Reseplanerare 3: Saknar Geometry URL

Saknar GeometryRef URL som finns Reseplanerare 2 för att rita ut resan på en karta.

Man kan få den informationen i journey detail svaret med det innehåller koordinator för hela rutten. Jag vill bara ha koordinator för den del sträckan som jag gjorde sökningen för.

Kan ni lägga till Geometry URL Reseplanerare 3?

/Anders

Kommentarer

  • Hej Anders,

    Detaljerad färdväg för sökt resa kan fås direkt i trip-tjänsten genom att ange poly=1 i din request.

    Med vänlig hälsning,
    Martin