Reseplanerare 2 geometridata för linje 676

Sedan uppdateringen av Reseplanerare 2 den 15:e juni så har geometridatat för linje 676 från Norrtälje till Stockholm blivit fel. Datat innehåller en massa segment som inte hör till linje 676.

Igår och tidigare idag var felet intermittent, men nu är det fel hela tiden när jag söker. Det syns även på kartan på sl.se om man gör en sökning från Norrälje busstation till Tekniska högskolan.

Kommentarer

  • Hej Rasmus,
    jag lyckas inte återskapa felet när jag söker resa på sträckan idag. Ser du fortfarande något fel?

    /Sabina
  • Hej,

    Jag ser fortfarande fel när jag söker Norrtälje-Tekniska högskolan, både via api och på sl.se.

    Det är möjligt att det enbart händer när man söker resor i närtid. Det kan vara kopplat till realtid. Vid ett snabbt test så verkar det faktiskt som att felet försvinner när man söker utan realtid.
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.