Reseplanerare 2: bussar med endast avstigning föreslås vid realtidssökning

Om man söker en resa från Nacka trafikplats till Slussen med realtid påslaget så får man förslag med buss 433, 334. Exempel på sl.se: https://sl.se/sv/#/Travel/SearchTravelById/Nacka%20trafikplats%20(Nacka)/Slussen%20(Stockholm)/4062/9192/null/depart/sv/null/null/2,8,1,4,96,/null/null/null/null/null/false/null/0/0/null/true

Enligt tidtabellen för 433/434 så är det endast avstigning vid Nacka trafikplats i riktning mot Slussen.

Kommentarer

  • Jag kan tillägga att man även får förslag med buss 430X som också endast har avstigning i riktning Slussen.

    Det här orsakar antagligen en hel del besvär för resenärerna eftersom Nacka-Slussen är en vanlig relation.
  • Hej,
    Det här är felanmält och felsökning pågår. Felet inträffar för realtidssökning och reseförslag i närtid.

    /Sabina