Res i Sthlm 3.0

Jag kan inte starta appen res i Sthlm på min iPhone 4 efter uppdateringen till 3.0. Är det förväntat eller ett problem?

Kommentarer

  • Hej Niklas!

    Tyvärr, kan vi inte svara på det. Appen är inte utvecklad av Trafiklab.
    Själv har jag en iPhone 5S och jag hade inga problem att starta res i Sthlm på den efter uppgraderingen

    Med vänlig hälsning, Åke

  • Vet du vart jag ska vända mig med min fråga?

    /N

  • Hej Niklas!

    Först tycker jag att du bör radera din nuvarande version av res i Stkhlm och ladda ner den på nytt (det kanske du har gjort redan).
    Om du fortfarande har problem, kanske du kan kolla med någon vän som har iPhone4. Eventuellt, kan du få hjälp i vårt forum av andra har samma problem.

    Med vänlig hälsning, Åke