Realtidsfel Sandsborg

Hej!
Realtidsinformationen för Sandsborgs tunnelbanestation fungerar inte. Stått still i flera veckor med samma info.

Kommentarer

  • Hej Daniel!
    Tack för du rapporter problem.
    Jag har bett SL att titta på detta, men på grund av frånvaro så dröjer nog svar till nästa.

    / Lars

  • Hej Daniel, tack för att du uppmärksammade oss på problemet!
    Systemet som hämtar informationen från tunnelbanesystemet har nyligen bytts ut och tyvärr hade det smugit sig in ett fel som gjorde att stationsID lästes in fel för Sandsborg, Blåsut och Skärmarbrink så att realtiden inte uppdaterades.
    Felet åtgärdades i torsdags den 10/1 så nu fungerar det som det ska igen.
    /Sabina