Realtid för bussar hos Skånetrafiken

Hej,
Jag försöker få tag på realtidsdatan för bussar i Skåne. Jag använder Stolptidtabeller 2 för att få reda på detta. När jag gör en request så visas bara realtidsdata för tåg och inte bussar. Detta är den url jag använder: https://api.resrobot.se/v2/departureBoard?key=<key>&id=740000003&date=2016-06-29&time=12:04&passlist=0&format=json

Är det rätt url eller är det något fel på api:et?

Kommentarer

  • Hej Tommy

    Nu är realtidsdatan fixad för skåne. Tack för att du uppmärksammade oss på problemet.

    Med vänliga hälsningar
    Daniel

    Team Trafiklab
  • Hej,

    Nu har det slutat fungera igen. Kan ni ta en ny titt på detta tack?

    Med vänliga hälsningar
    Tommy

  • Hej Tommy!

    På grund av semestrar är det svårt att kontakta våra leverantörer. Vi kommer jobba på och försöker hitta en lösning så fort vi kan.

    Med vänliga hälsningar
    Daniel

    Team Trafiklab
  • Hej,

    Tänkte bara kolla om ni vet när det kan tänkas börja fungera igen?

    Med vänliga hälsningar
    Tommy

  • Hej Tommy,

    Vi har kontakta Skånetrafiken för att lösa problemet i deras realtids API.
    Det är svårt att estimera när det kommer fungera korrekt. Återkommer till dig då det är fixat.

    Mvh, Åke

  • Hej

    Nu har vi löst problemet och vi får realtid för bussar igen.

    Med vänliga hälsningar
    Daniel

    Team Trafiklab