Quota exceeded on stationBoard

Hej!

Jag har problem med API:et för Reserobot stolptidtabeller 2, avgående trafik. När jag testar att köra frågor från en vanlig webbläsare så slutar det att fungera efter något / några anrop med följande felmeddelande:

{"errorCode":"API_QUOTA","errorText":"quota exceeded for 'xxxxx' on 'stationBoard'"}

Anropet jag gör är: https://api.resrobot.se/departureBoard?key=xxxx...

Jag kan inte läsa mig till i dokumentationen att det skulle finnas någon begränsning per station. Vore tacksam för en beskrivning på vad som kan vara fel.

Mvh

/Bojan

Kommentarer

  • Hej!

    Vi ska undersöka vad som orsakar detta.

    /Martin

    Team Trafiklab
  • Hej!

    Problemet är nu löst.

    Med vänlig hälsning, Åke

    Team Trafiklab
  • Hej!

    Tack för hjälpen! Det verkar fungera bra nu.

    Mvh

    /Bojan