Punktlighetsdata från Stockholms lokaltrafik

Hej,

Jag är intresserad av historisk punktlighetsdata och tillhörande störningsinformation för Stockholms kollektivtrafik. Finns det möjlighet att använda någon av era API:er för att få tag på den datan?

Med vänliga hälsningar,
Emilia

Kommentarer

  • Hej Emilia,
    Tyvärr sparar vi inte den typen av data idag. Hur långt bak i tiden behöver du? Ett alternativ skulle kunna vara om du själv börjar lagra data från GTFS Regional om ditt behov inte är akut.

    Hälsningar
    Kenneth
    Team Trafiklab