Projekt dubbelpostat

Hej

Jag har tydligen dubbelpostat ett projekt, och kan därför inte redigera något av projekten.

StorningsPush heter iaf båda projekten.. Kan ni plocka bort ett av dom så jag kan redigera mitt projekt?

Kommentarer

  • Hej,

    Tack för att du hörde av dig! Vi kollar på detta och återkommer så snart vi vet vad som gått snett.

    Elias

  • Hej Simon!
    Så, nu har jag tagit bort det ena projektet, så nu bör det fungera.
    Hör av dig annars.
    Jag tar även med mig buggen så att vi kan åtgärda problemet.

  • Kanon, verkar fungera..

    Tack för hjälpen!