Problem med applikationen

Hej Emil!

Angående din "reseinformationsapplikation":
http://www.sltider.se/

Jag har använt den i över två år, vet hur man använder den och gillar den för dess enkelhet och noggrannhet vad gäller avgångstider. Jag har den både på datorn, paddan och mina 2 smartphones.

Den har dock slutat fungera på samtliga de enheter jag använder vilket tala för att det är någon sorts bugg . När jag skriver in hållplatsen i rutan ska det först komma upp eventuella förslag på hållplatser och sedan när man gjort ett val, avgångstider samt eventuella förseningar i rött. Inget av det sker längre.

Jag har försökt få kontakt med dig flera gånger tidigare utan att få något svar så nu går jag över till något annat.

Mvh

Veijo

Kommentarer

  • Hej Veijo,

    Jag förstår att din favoritapplikation har slutat fungera. Men du bör bara skriva på projektsidan som denna kommentar hänvisar till och inte i det allmänna forumet.

    Därför måste jag ta bort din kommentar här.

    Med vänlig hälsning,
    Elena Kurganova
    Team Trafiklab