Problem med API-nyckel

Hej! Vi har en nyckel som står att den är till "SL Reseplanerare 2" men när vi använder den i anrop t.ex:

https://api.sl.se/api2/TypeAhead.json?key=<NYCKEL>&stationsonly=false&searchString=sl

får vi

{"StatusCode":1005,"Message":"problem with request: Invalid api for key"}

men med en annan nyckel fungerar samma anrop jättebra.

Kan någon hjälpa mig att reda ut detta? Kan jag maila nyckeln till någon så att ni kan kolla vad som är fel?

Mvh Joel

Kommentarer

  • Never mind, jag såg nu att det ju är en annan nyckel för platsuppslag. Bortse från den här frågan.