Problem att logga in

Hej!

Jag har just registrerat ett konto, men när man loggar ut går det inte att logga in igen. Jag har återställt lösenordet men samma sak händer. Tacksam för hjälp då vi vill komma igång och använda tjänsten.

Kommentarer

  • Hej!

    Vi ser att du har skapat ett till konto med annan epost-adress. Var det lösningen på problemet?

    mvh
    /Martin
    Team Trafiklab
  • Skapa nytt konto och inloggning är extremt ologiskt.
    Johnny